Οι κινηματογραφικές ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν πλέον την κορυφαία πηγή έμπνευσης των ταξιδιωτών για την επιλογή του προορισμού διακοπών τους, σύμφωνα με έρευνα του ομίλου Expedia.

Η έρευνα στηρίζεται σε στοιχεία των εταιρειών του ομίλου (Expedia, Hotels.com και Vrbo), καθώς και των επαγγελματιών του κλάδου σε 17 χώρες.

Οι ταινίες, λοιπόν, και οι τηλεοπτικές εκπομπές ενέπνευσαν το 40% των ταξιδιωτών, ξεπερνώντας την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (31%). Επιπλέον, η μικρή οθόνη θεωρείται πλέον εφάμιλλη με τις συστάσεις από φίλους και συγγενείς για τον τόπο διακοπών.

Διαβάστε αναλυτικά στο tornosnews.gr

Πηγή: tornosnews.gr