Ανοιχτή πίτα με γέμιση γαλοπούλας


ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Η ανοιχτή πίτα με γέμιση γαλοπούλας είναι μια έξυπνη ιδέα για ένα ελαφρύ και ταυτόχρονα θρεπτικό γεύμα.

Διατροφική αξία των συστατικών της συνταγής

Η γαλοπούλα 

Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο, φώσφορο και λίγες θερμίδες. Προσοχή απλά στην ποσότητα καθώς, η γαλοπούλα προέρχεται από τη γέμιση η οποία, περιέχει κι άλλα συστατικά που αυξάνουν το θερμιδικό φορτίο της συνταγής.

Το γιαούρτι

Το γιαούρτι με τις πολλές ευεργετικές του ιδιότητες είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και πρωτεϊνες.

Τα ντοματίνια 

Είναι φτωχά σε θερμίδες ωστόσο, η κατανάλωσή τους είναι ευεργετική για την ανθρώπινη υγεία. Πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία και κυρίως στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο το οποίο, έχει αποδειχθεί πολύ ωφέλιμο για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Εναλλακτικά για μια πιο θρεπτική εκδοχή

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πίτα ολικής για μια πιο θρεπτική εκδοχή (μεγαλύτερη ποσότητα φυτικών ινών) και τα οφέλη των προϊόντων ολικής.

Πώς μπορώ να εμπλουτίσω την συνταγή;

Προσθέτοντας μανιτάρια, η συνταγή εμπλουτίζεται με μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεϊνης, φυτικής προέλευσης.

Αντί για γιαούρτι μπορείτε να προσθέσετε κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών.

Προσθέτοντας ακόμη, μερικά μυρωδικά π.χ. ρίγανη που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά κι ενώσεις με ισχυρές αντιβακτηριακές ιδιότητες.

Μπορώ να τα συμπεριλάβω στο διατροφικό μου πλάνο;

Το μυστικό αποτελεί πάντα το μέγεθος της μερίδας καθώς και η συχνότητα κατανάλωσης. Η τήρηση ενός ισορροπημένου διατροφικού πλάνου σε συνδυασμό με φυσική δραστηριότητα, επιτρέπει στον καθένα μας την απόλαυση διάφορων ΄΄νόστιμων΄΄και ταυτόχρονα θρεπτικών συνταγών!!

Πηγή: mednutrition.gr